събота, 27 ноември 2010 г.

Торта "Сцена"

Поводът за направата на тази торта е  рожденият ден на трима от участниците в самодейна група за народни танци.
 Поръчката получих в четвъртък вечерта. Време крайно недостатъчно за направата на човешки фигури. Грешка, която осъзнах в последствие. Отделните елементите така и не успяха да изсъхната добре. Дори се наложи да закърпвам кракът на едната фигурка, защото се счупи.
Като цяло това  е най-измъчената торта която съм правила до сега.
 Първо не успях да постигна желаният цвят на покритието, явно го месих  повече отколкото трябваше, и се получи някакъв неопределен,  и много отвратителен цвят.
 Второ фигурките ми приличат на мутанти изложени на силна радиация. Като свое оправдание мога да кажа само, че това са първите ми фигурки и не разполагам с инструменти. В случаят използвах една не особено добра отливка на лице, нож и клечка за зъби. Захарното тесто  от РМ, се напука и още повече влоши,  и без това плачевното положение.
 И трето и най- важно, подобен род моделирана по всичко личи  не е за мен.
Идеята за тортата е от нета.

4 коментара:

  1. Първия опит почти винаги е труден.Вярвам че по-натам ще се усъвършенстват процесите

    ОтговорИзтриване
  2. А, на мен ми харесва и фигурките са си екстра! Ама как си ги закичила с китките хихих

    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Мони, супер си е тортата!
    Човешките фигури са много трудни за моделиране. Да не говорим, че твоите са изправени. Аз досега още не съм пробвала да направя фигури, стоящи на два крака.

    ОтговорИзтриване
  4. Момичета, благодаря ви за снизходителността.Много сте мили.
    Ели, изправянето не беше никак лесно, защото отделните части още не бяха се втвърдили добре. През цялото време треперех да не се счупят. За всеки случаи ги изпратих от делно в кутия.
    Успешна седмица!!!

    ОтговорИзтриване