събота, 17 април 2010 г.

"Шоколадово цвете"

" Животът е радост и тъга" , тези думи на телевизионият герой Шишо Бакшишо, изникнаха в съзнанието ми, когато днес счупих любимият си стъклен поднос. След радостните мигове, които изживях днес , тази злополука малко помрачи настроението ми , но се успокоих , че няма незаменими вещи и взех първия ми попаднал поднос. Затова и тортата ми ще бъде представена на това шарено подносче.
Самата торта е поредният опит за нещо различно и надявам се ефектно, което не съм правила. Вътрешноста е от какаови пандишпанови платки, сиропирани със захарен сироп и 3сл. ром. Крем "Оле"- ванилия, обилно поръсен е смляни бадеми. Украсата е от кафяв и бял шоколад.
Страничен изглед на тортата:




БОН АПЕТИ!












Пърченце е специално за Голди и Rayna .

3 коментара:

  1. Искаме и разрязана да я видим! Кой я яде? За подарък ли беше, ти опита ли я?

    А мъжът ми в такива случаи казва: "Non muore nessuno" - "никой не е умрял"... и като се замисля спирам да се ядосвам за счупени любими чаши или неизличими видни петна.

    ОтговорИзтриване
  2. Rayna ,следобед чакам гости и тогава ще я разрежем. Ще се опитам да снимам и по-хубава снимка, защото тази малко блести от лампата.

    ОтговорИзтриване
  3. Отвън изглежда страхотно (както винаги).
    И аз чакам парченце ;)

    ОтговорИзтриване