понеделник, 24 май 2010 г.

Торта " Шивашки принадлежности"

    Торта  е направена с огромно желание за рожденият ден на една позната. Миналата седмица синът и  я поръча. Когато попитах за някакъв жокер, какво обича да прави майка му , отговорът беше " Обича да шие". Това много ме зарадва , защото отдавна се канех да направя подобна украса и бях решила да я направя за майка ми, но нейният рожден ден е през есента, а до тогава е Божията помощ ще измисля друга украса. Поради лиса на време не успях да направя ножици и се наложи да сложа това парче дантела , за да запълня пространството.
   Вътрешността на тортата е от ванилови пандишпанови платки , сиропирани със захарен сироп. Кремът е Парадайс - ягода с парченца напоени в ром сушени череши. Покритието и декорацията е от РМ.
Ето още няколко снимки от различен ъгъл на тортата:

6 коментара:

  1. Мони, страхотна е тортата! Толкова колоритна и реалистична!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Мони, страхотна идея!
    Прекрасна торта,личи си, че е направена с огромно желание! Всичко е изпипано до най-малкия детайл!
    Браво! Винаги съм ти се възхищавала!
    Честит празник 24 май!
    Поздрави и хубав и усмихнат празник!

    ОтговорИзтриване
  3. Голди, Русанка, вниманието и отзивите ви за тортата ме карат да се изчервявам, и същевременно ме радват изключително много.
    Спокойна и слънчева седмица ви желая!

    ОтговорИзтриване
  4. Мони,
    впечатляваща торта -
    много оригинална, детайлна и прецизно изпълнена.
    Създава страхотно настроение - рожденичката сигурно е била във възсторг.
    Поздрав и хубав авечер, Диана

    ОтговорИзтриване
  5. Диана, и аз нямам търпение да разбера реакцията на рожденичката. Силно се надявам да е останала доволна.
    Приятна вечер.

    ОтговорИзтриване