петък, 8 октомври 2010 г.

" Малката русалка"




 Лятото отдавна си замина и закономерно отстъпи своето място на есента, която с  последните студени дни все повече ни напомня, че наближава зима. В противовес с климатичните особености и в унисон с носталгията по отминалите топли дни аз получих поръчка  и направих  тази  торта на морска тематика. Изискването беше  на тортата да има море и русалка. Куклата която използвах е една от играчките на малката 5 годишана сладурана за която бе предназначена тортата. Моделирането на опашката се оказа доста трудно, но си взех поука за следващият път. Мидичките са направени с отливки, направени 1 седмица предварително. Това е изключетелно удобен метод за работа и смятам и за в бъдеще да го използвам.
Ето още няколко снимки:


И билизък план:

3 коментара:

  1. И тук да си кажа - страхотна е тортата, Мони!
    Създава носталгия по лятото...
    Как правиш отливките? И аз от доста време се каня да се пробвам, но така и не им е дошло времето още...

    ОтговорИзтриване
  2. Пак съм аз ;) Заповядай при мен, имаш награда.

    ОтговорИзтриване
  3. Голди, много ти благодаря.
    Отливките се направени от изостанало от др. торти захарно тесто, което размесвам добре. Поръсвам мидичката с пудра захар и притискам захарното тесто, за да се отбележи добре. Отливките трябва да се се втвърдили напълно преди да се използват за отпечатък.

    ОтговорИзтриване