петък, 29 октомври 2010 г.

Триетажна торта


В сряда вечерта ми съобщиха, че трябва да направя триетажна торта с цветя. За краткото време с което разполагах измислих и реализирах тази леко нестандартна идея.
Това е първата и триетажна торта и за  направата и изхабих доста нерви. 
Идеята за цветовата комбинация цикламено-зелено, ми дойде от  вратовръзката на министър Дянков  , и коментара на стилистите  за последните  модните тенденции в момента.
Първоначално на последният етаж на тортата имаше само три цветя по диагонал, и често казано така ми харесваше повече.
За съжаление захарното тесто се оказа не достатъчно за направата на перли за първият етаж и тортичка си остана леко незавършена в това отношение.
Сметановото покритие от своя страна допълнително затрудни работата ми , но мисля, че въпреки всичко се справих сравнително добре.

6 коментара:

  1. Мони
    Много оригинална, нежна и красива торта!
    Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  2. изчистена и оригинална. много ми харесва, но исках да питам повече подробности за Тортата-църква. По какъв модел я прави?

    ОтговорИзтриване
  3. Русанка, Райна, радвам се, че тортичката ви харесва.Целта ми беше да е именно такава- семпла и оригинална.
    Райна, благодаря ти за подсещането, информацията вече е добавена.
    Приятен и слънчев есенен ден!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Мони, приказна е тази торта, а цветчетата в този нюанс са направо вълшебни! Поздрави и пожелания за слънчево настроение от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ти, Саводивке. Този цвят е наистина интересен и смятам да го използвам и при направата на следващата си торта.
    Лека и успешна седмица.

    ОтговорИзтриване
  6. здравеи тортите ти са прекрасни .би ли ми казала как се правят цветята

    ОтговорИзтриване