четвъртък, 24 май 2012 г.

Торта "Риба" 2

     Преди около месец на работа получих поръчка за торта "риба". Изискванията към тортата бяха ,  "рибата"  да е направена в  светло син цвят, а морето в тъмно син.  Друго изискване беше по възможност сметаната да е шприцовата така, че да наподобява  люспи върху тялото на "рибата", също така тялото да е по издължено от  предишното ми изпълнение на торта "риба"   и да има голяма опашка.
Речено, сторено.  Доколкото ми позволяваха възможностите или по правилно да кажа способностите :), направих тортата.
Според отзивите, които достигнаха до мен клиентите са останали много доволни, което ме радва, но лично на мен тази торта не ми харесва. Сама по себе си рибата изглежда прилично добре, но комбинацията и със тъмно синьото "море" е  неподходяща.
Всеки човек си има вкус и виждане за нещата и мое задължение в случаят е да изпълня точните желания на клиента.




Няма коментари:

Публикуване на коментар