събота, 25 юни 2011 г.

Торта с крем брюле

Днес по-големият ми брат има рожден ден и реших да го зарадвам с една тортичка, която за съжаление той ще може да опита само виртуално, но както се казва ще се почерпим за негово здраве. 
Да си ми жив и здрав брат ми , пожелавам ти преди всичко здраве, защото то ти е най-необходимо, щастие и повече ангажименти :)
Тортата е приготвена от  пандишпанова какаова платка, сиропирана с захарен сироп и кафе. 
Крема е инстантен  приготвен според указанията на опаковката от:  
625гр. течна сладкарска сметана
375гр прясно мляко 
190гр.   инстантен крем брюле
Начин на приготвяне :
В дълбок съд се кипват сметаната и млякото, прибавя са крема и  при непрекъснато бъркане се вари 4 мин.  
В избраната за съставяне форма се сипва 1/3 от крема, поставя се платка с диаметър по малък от този на съда, сиропира се и се покрива равномерно с останалият крем. Поставя се предварително изрязана във формата на съда платка и се сиропира.
Формата са поставя в хладилник за няколко часа.
Преди сервиране формата се потапя за няколко секунди в гореща вода  и се обръща върху поднос.         


Днес също така бях приятно изненадана от  Ели- моите любими рецепти , която ме удостои с тази награда :
 
Благодаря ти Ели!!!
Аз от своя страна реших да дам наградата на:  

7 коментара:

  1. Мони, това е тортата-мечта за мен!
    Много ми харесва формичката ти! И комбинацията между крем брюле и какаови платки със сигурност е невероятно вкусна!
    Да е жив и здрав брат ти! Честит празник!

    ОтговорИзтриване
  2. О, и аз се присъединявам към Мони, обожавам брюле и торти с повечко крем :)
    Честит празник и благодаря за наградата :)

    Прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ели, Инче, благодаря от името на брат ми.
    Ели, в момента в които видях формичката си представих именно тази торта и веднага си я купих.
    Комбинацията на брюлето и сиропираните с кафе плитки е страхотна според мнението на всички опитали я.
    Инче, и аз съм любител на повечето крем в тортите и се старая повечето торти да са направени на този принцип.
    Успешна нова седмица!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Честит празник, Мони!
    Здраве,хубав късмет и много, много щастие за брат ти и за всички вас!
    Прекрасна торта - съчетание на вкус, форма и визия. Много харесах и бебешката пеперудена торта:)
    Поздравления и и на свой ред благодарност за наградата - много ме зарадва и си я вземам с удоволствие.
    Сърдечни поздрави и много усмихнато лято, Диана

    ОтговорИзтриване
  5. Диана, благодаря за пожеланията.
    Радвам се, че новите ми произведения ти харесват.
    Аз винаги с огромно удоволствие надничам при теб и не преставам да се изненадвам от интересните ястие и красивото им поднасяне.
    Приятна вечер!!!

    ОтговорИзтриване