петък, 1 юли 2011 г.

Торта "Слънчогледи"




 Днес малкото ми братче, което всъщност вече не е никак малко:) става на 24г. и аз като добра кака :) реших  задочно да  му направя една торта.
 Когато мислех с каква визия да е тортата реших, че на такъв слънчев и лъчезарен човек, като Васко идеално биха подхождали едни слънчогледи.
Тези прекрасни растения с  огромни жълто -кафяви пити и високи зелени стъбла  насочили постоянен  взор към слънчевата светлина, винаги  предизвикват усмивка на лицето ми,  когато ги  видя в някоя  огряна от слънцето нива, и според мен най-много съответстват на неговият характер. За това, когато преди две седмици му бях на гости направих няколко слънчогледи и боядисах кокосови стърготини с подробни инструкции, как да му бъде направена същата торта.



За огромно мое съжаление, така и не успях да направя хубава снимка, въпреки многобройните промени на фон и светлина. Като свое оправдание мога да кажа само, че аз нищо не разбирам от фотография.

4 коментара:

  1. Честит рожден ден на братчето :)
    Тортата е много красива, не се притеснявай за снимките - личи си, че наистина си се постарала и с любов си сътворила поредното си сладко изкушение :)

    Хубав уикенд, Мони :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен избор и изпълнение,Мони -
    чудесна торта си направила, а снимката със слънчевата ивица особено ме очарова.
    Наистина са много слънчеви и усмихнати,
    сърдечни поздрави и пожелания за братчето, и за всички ви!

    ОтговорИзтриване
  3. Ина, Диана, мерси за пожеланията.
    Момичета, вашите снимки винаги ме очароват и ми е много любопитно как го постигате, съмнявам се да е само от възможностите на фотоапарата.
    Успешна и слънчева нова седмица!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Честит рожденник, Мони! Да ти е жив и здрав!
    Слънчогледите са любимите ми цветя и тази торта страшно ми харесва! Жалко, че брат ти няма да може да я опита, дано се справят добре с инструкциите, за да си има и той такава за празника :))

    Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване