петък, 29 юли 2011 г.

Ванилови мъфини с парченца шоколад

    Аз продължавам с поредицата мъфини без жълтъци,  а за да угодя и на останалата част от семейството добавих  шоколадови капки към по-голямата част от мъфините. :)
 Необходими продукти за 12 бр. :
  • 3 яйца (  аз сложих само белтъците)
  • 1чч. захар 
  • 1 чч. кисело мляко
  • 2 чч. брашно
  • 1/2 чч. разтопено масло 
  • 1 и 1/2 чл. бакпулвер 
  • 2 ванилии
 40-50 гр шоколадови термоустойчиви капки 

Начин на приготвяне:  

 Яйцата се разбиват със захарта. Прибавят се киселото мляко и маслото. Добавят се смесените сухи съставки и сместа се разбърква до хомогенизиране. 
При необходимост се добавя малко вода.
С помощта на лъжица се поставят 2 сл. от сместа. Поръсва се със шоколадовите капки. Формичките се допълват до 3/4 от обема си и се пекът в загрята фурна при 180 С. за ок.25 мин. 

  Днес получих една прекрасна и сладка награда от адашката Мони- Kochzauber 

 От своя страна искам да  дам тази награда на:
Ели- Моите любими рецепти
Роси - Домашно приготвена храна
Диана - Опитайте...
Ина- Ossigeno
Катя- Кокошарник
Момичета вашите блогове са огромно вдъхновение за мен. 

7 коментара:

  1. Мони, от сърце ти благодаря за наградата!
    Получавам си я с удоволствие!
    Ваниловите мъфини са прекрасни! От всички сладкарски аромати ванилията ми е любима!
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Мони, много ти благодаря за наградата! Тя е точно по моя вкус ;)
    И мъфините също са по моя вкус :)
    Поздрави и хубав ден :))

    ОтговорИзтриване
  3. Много свежи и ароматни са новите ти предложения, Мони!
    Честита награда и сърдечно благодаря за споделянето! С радост ще я прикача след ваканцията:)
    Сега поздрави, прегръдка и хубаво августовско лято,Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Всичко щоколадово ми е много близко :)) Благодаря за страхотната награда! Колко броя кексчета се получават? Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви момичета, вашето мнение означава много за мен.
    Блогове ви са неизчерпаем извор на идеи и вдъхновени за мен.
    Тази както и всяка друга награда са напълно заслужени.
    Катя, кексчетата са 12бр., ще допълня.

    ОтговорИзтриване
  6. Ох, много вкусно и бързо - две много съществени характеристики, решаващи за избор на това, което ще приготвям в кухнята :)
    Чудесни са, Мони!

    Благодаря за наградата :)
    Хубаво лято :)

    ОтговорИзтриване
  7. Инче, в тази жега и аз гледам много да не се задържам в кухнята, правя само максимално опростени неща, защото все пак трябва да се яде:):):)
    Поздрави!!!

    ОтговорИзтриване