вторник, 26 юли 2011 г.

Торти за юбилей


Двете торти са за една дама навършваща петдесет години. Първата е за семейното тържество с роднини и приятели.


 Втората е за колектива в работата.



  Разликата в тортите е само във форма и големина, всичко останала им е абсолютно идентично.
Направени са от бели пандишпанови платки сиропирани със захарен сироп. Крема е  долче де лече със сметана. Покритието е бяла шоколадова фарситура. Борда е ягодова фарситура. Надписа е от тъмна  шоколадова фарситура, а цветната декорация е от РМ.

5 коментара:

  1. Адашче, прекрасни са тортите, не знам, дали ти е само хоби, но така майсторски са направени! А особено цветенцата, това си е висш пилотаж!:-)))
    Да е жива и здрава рожденичката, сигурна съм, че тортите ще и допаднат изключително много.
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря адашке.
    От около година хобито ми си превърна и в професия, но тортите, които правя там са стандартни и в повечето случаи с пласмасарки, които аз лично не харесвам.
    Бутиковите торти си ги правя в къщи за приятели и познати.
    Тази конкретно беше за майката на техноложката ни и е правена в цеха. Подложката на голямата торта е 58 на 38 см.
    Поздрави!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Мони, както винаги си се справила страхотно с направата на тортите! Много са красиви! Букетчетата са много изискани :)

    ОтговорИзтриване
  4. Адашче, пак съм аз.:-)))) Когато имаш време, намини през блогчето ми, там те чака една изненада!:-)))
    Хубава петъчна вечер и слънчев уикенд!

    ОтговорИзтриване
  5. Мерси ,Ели, лично на мен втората ми харесва повече,защото при първата си откривам доста грешки, но все пак това е първата ми торта-цифри.
    Мони с удоволстивие ще се окича с тази сладка награда.
    Приятен уикенд дами!!!

    ОтговорИзтриване