вторник, 12 март 2013 г.

Спаначена торта в жълто и розово

   Днес имам рожден ден и по този повод направих две торти, една да почерпя колегите и една малка за вкъщи.
   Реших да ги направя в жълто, защото до сега нямам жълта торта (странно защо?), а този прекрасен и създаващ слънчево  настроение цвят е едни от любимите ми.
   Тортите са спаначени, ,защото това е една от любимите ми торти, а  и исках колегите ми да опитат нещо различно, което както и предполагах ги изненада приятно.
  Голямата (Ф26) е зафилена с жълта фарситура, а украсата е от сметана и ММ.
    Снимките са направени на бързо, а за фон съм използвала една престилка поради липса на друго :D просто вечерта беше пракелено тъмно и снимах тортата днес на работа.



Бях забравила да добавя снимка на разрязаната торта  и Зиче, ме подсети. Благодаря ти, мила.
Това е последното парченце, снимано в последният момент преди да изчезне за секунди:

Малката (Ф16) е панирана с жълт кокос и украсена със същите чветя.

9 коментара:

  1. Ммм, сладичко, здравословно и красиво. Много нежни торти.

    Честит рожден ден!За много години. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честит рожден ден, Мони!
    Пожелавам ти да си много щастлива и обичана!
    Много ми харесва комбинацията от цветовете - много слънчева!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. С радост следя блога ти. Номинирах те за Liebster Blog Award. Виж тук: http://satinstiched.blogspot.com/2013/03/blog-post.html

    ОтговорИзтриване
  4. Мони,бъди здрава,много обичана и все така успешна и творяща красота!Прекрасни торти отново,красиви и празнични!Прегръдка и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Много е красива, Мони! Честит рожден ден, макар и с малко закъснение!
    С пожелание за много здраве и все така красиви торти :)

    ОтговорИзтриване
  6. Честит празник, Мони -
    прекрасни торти - много празнични, слънчеви и майсторски декорирани!
    Бъди здрава, успяваща, усмихната и много много щастлива.

    ОтговорИзтриване
  7. ЕЕЕЕ Мони голяма красота си направила и си представям разреза какъв е?
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Зиче!
      Сега ще добавя снимката на последното парченце.
      Този път, както си обещах прибавих повече заквасена сметана и тортата стана направо божествено вкусна.

      Изтриване