четвъртък, 6 октомври 2011 г.

Шоколадови мъфини и награда

Вчера нашите приятели Асен и Дани  се венчаха. В чест на събитието бях решила да направя няколко неща, но последвалите събития наложиха отпадането на част от тях, с направата на едни все пак се заех аз, а някои оставих в сигурните ръце на друг човек.
За гостите направих шоколадови мъфини. Рецептата и е от тук , аз само удвоих продуктите.




А за младоженците тези мъфини:





    Искам да се похваля и с тази  приятелска награда получих от Зиче. Една дама с прекрасни  идеи и много вкусни предложения . Благодаря ти мила. :* :* :*

Аз от своя страна реших да продължа щафетата с Ан   ,   Мони , и    Катерина , страхотни сте момичета, вашите блогове наистина ме карат да се усмихна.

4 коментара:

  1. Честито на Асен и Дани!
    Да се радват на дълъг и щастлив съвместен живот!
    А мъфините ми взеха акъла!Като бижута са!
    Много,безкрайно много ми харесват:)
    Ти си истинска вълшебница!
    Благодаря за споделената награда!
    Прегръщам те и те целувам!

    ОтговорИзтриване
  2. Честито и от мен на младоженците!
    Много хубаво декорирани мъфини! Имам едно въпросче. На вторите с цветенцето в средата, как се правят орнаментите върху бялото покритие - фондан ли е или нещо друго - за завъртулките (така ще ги нарека) говоря. Винаги много са ми харесвали.
    С пожелание за хубава вечер :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честито на младоженците!
    Нека цари мир и разбирателство и да са щастливи заедно още много години занапред!
    Мъфините са наистина уникално красиви, малки бижута. Талантът ти е безспорен! Невероятна си, миличка!
    Благодаря от сърце за споделената награда! Радва ме факта, че блогът ми ти носи поводи за усмивка.
    Прегръдки от мен и пожелания за прекрасни дни!

    ОтговорИзтриване
  4. Кате,
    Инче,
    Мони,
    радвам се че мъфинките ви харесват. Нямах много време и са направени изключително набързо.
    С огромно удоволствие ще предем благопожеланията ви на младоженците.
    Ина, отпечатък е направен върху РМ с текстури с които се работи изключително лесно е и удобно закупени са от тук:
    http://www.cookibooki.bg/
    Приятна вечер на всички!!!

    ОтговорИзтриване