вторник, 15 март 2011 г.

Торта "Замък"




Днес порасналото ми момиченце има рожден ден. От много отдавна бях планувала тази торта и осъществяването ми отне два дни, но си заслужаваше целият този труд само за да видя радостта в очите и.

Тортата е направена от какаови пандишпанови платки сиропирани с нескуйк. Кремът е dulce de leche със сметана, поръсен с хрупкави парченца фъстъчен крокан.Покритието и декорацита са от РМ.  с изключение на принцесата, която е пластмасова.
Височината на тортата е 21см. , дължината е 37см. , а ширината 25см.

5 коментара:

  1. Мони, да ти е жива и здрава малката принцеса!
    Много здраве, щастие и усмихнато детство!
    Разкошна торта! Много красива и стилна!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти е жива и здрава и много да те радва! Тортата е разкошна!

    ОтговорИзтриване
  3. И тук да те поздравя (със закъснение) - всичко най-, най-хубаво на малката принцеса.
    А за тортата просто не намирам думи! Прекрасна!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Роси, Цвети, Ели, благодаря ви за пожеланията от името на Теди.
    Приятен първи пролетен ден!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Е, не - изключителна торта! Аз нали си падам по замъци, та тази торта няма как да не ми хареса! Много даже ми харесва!
    Поздравления с огромно закъснение на малката рожденичка :)

    ОтговорИзтриване