неделя, 15 август 2010 г.

Торта "Бюст"


Днес съпругът ми има рожден ден и след дълго колебание  реших да  му направя торта "Бюст"
Направата на телесен цвят се оказа изключително трудно, но мисля, че се справих сравнително добре. За съжаление, обаче този експеримент намали значително количеството на захарното тесто,  предварително подготвено за тортата и се наложи неуспешният опит да са оцвети в лилаво, за да не са голички гърдите.
Вътрешността е класическа торта с рула.
Ето и няколко снимки стъпка по стъпка:

 Тук обаче ми се стори, че ще е твърде скандално да остане така и я облякох.











 И малко допълнителна украса, за по-голяма достоверност:










Конденза в тези горещини е убийствен, но уви нищо не може да се направи.
Разрез:

                           БОН АПЕТИ!!!

17 коментара:

  1. Мони, страхотна торта!
    Мечта за всеки мъж!
    Съпругът ти е щастливец!
    Поздрави и весело прекарване на празника!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник!

    Да ти е жив и здрав!

    Много красива и закачлива торта!

    ОтговорИзтриване
  3. Да ти е жива и здрава половинката!
    Сигурна съм, че се е зарадвал много на това произведение!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна торта за любимия,Мони, няма начин да не е останал ..ъъъ, възхитен е меко казано!

    ОтговорИзтриване
  5. Мони, да ти е жив и здрав рожденикът!!!
    Хихи, със сигурност се е зарадвал на този пищен подарък :)
    Аз вече изчерпах дамската анатомия и не знам каква да бъде тортата за съпруга ми, но има време до тогава...

    ОтговорИзтриване
  6. Дами, благодаря ви от името на съпругът ми за пожеланията към него и от свое име за вниманието към поредното ми произведение.
    Тортата беше посрешната с изненада и закачки, а рожденикът беше много доволен и щастлив, което от своя стана зарадва и мен.
    Голди, убедена съм, че ще измислиш нещо красиво за твоята половинка.
    В тази убийствена жега мога да ви пожелая поне малко прохлада.

    ОтговорИзтриване
  7. Их, как съм го пропуснала това :)))
    Честито на рожденика, макар и малко на патерици :)

    Страшно съблазнителна торта! Бурни ръкопляскания :)

    ОтговорИзтриване
  8. Наистина много красива торта!
    Искам да попитам с какво направихте този блясък на фондана !

    ОтговорИзтриване
  9. Би ли споделила как и с какво слепи фондана към тортата

    ОтговорИзтриване